top of page
חיפוש

צמיגים לבמוו (BMW)

חברת ב.מ.וו מוכרת מאוד ברחבי העולם, בזכות רכבי הספורט והיוקרה שלה, והטכנולוגיה המתקדמת בה היא משתמשת. זאת לצד רכבים חשמליים מרשימים, שפיתחה בשנים האחרונות. כל פרט ברכב הוא חשוב, אבל עבור אלו אשר רוצים לשמור על נראות ובטיחות הרכב באופן מלא, החשיבות הגדולה ביותר היא דווקא בבחירה מדויקת של צמיגים על פי דגם הרכב. והדרך הטובה ביותר לבחור צמיג איכותי, היא רק בעזרת מרכז מקצועי לשירותי רכב.





אודות

יצרנית מכוניות היוקרה והאופנועים הגרמנית, BMW (ראשי תיבות של Bayerische Motoren Werke – מפעל מנועים בווארי), הוקמה במקור בשנת 1916 כיצרנית מנועי מטוסים, ורק לאחר מכן בהמשך התרחבה גם לתחום הרכב. בשנת 1994 נפתח מפעל ב.מ.וו בדרום קרוליינה, ארצות הברית אשר מעסיק בערך כ-5,000 עובדים ומייצר כ-500 מכוניות בכל יום. שנה לאחר מכן נפתח מפעל בדרום אפריקה, והוא מייצר מעל 50 אלף מכוניות מסדרה 3 לייצוא. בשנת 2003 נפתח מפעל גם בסין, בשיתוף יצרן רכב מקומי.


חברת ב.מ.וו מספקת רכיבים רבים לחברות שונות בתעשיית הרכב, כאשר בין היתר החברה סיפקה לחברת מקלארן את מנוע המקלארן F1, וכיום מספקת מנועים לחברת וייסמן. החברה נחשבת ליצרנית המנועים המתקדמת בעולם, ולזכותה יותר פרסים מכל יצרנית אחרת בתארי "מנוע השנה הבינלאומי" המוענקים מדי שנה.


BMW נחשבת כיום למותג הפרמיום המוביל בעולם, הנמצא בחוד החנית מבחינה טכנולוגית, עיצובית ובחוויית הנהיגה. בשנת 2007 החברה רכשה לראשונה, מערכת התרעה מפני סכנות בנהיגה של חברת מובילאיי, והחלה לשלב אותה בכלי הרכב שהיא מייצרת. בשנים האחרונות החלה לעבוד על מיזם משותף עם החברות מובילאיי ואינטל, לפיתוח מכונית אוטונומית.


דגמים נבחרים

ב.מ.וו X5

הדור הרביעי בסדרה שהגיע לארץ בשנת 2019, כל הגרסאות של רכב השטח היוקרתי, מצעיות הנעה כפולה ותיבה עם שמונה הילוכים. מערך הבטיחות של הרכב כולל בלימה אוטונומית, סיוע אקטיבי בהיגוי, ניטור שטחים מתים בצדדים ומאחור, בקרת שיוט אדפטיבי ועוד. מנוע הדיזל הבסיסי ברכב, מציע ביצועים מצוינים ועובד טוב עם תיבת ההילוכים. זו יחידה הפועל באופן נעים ושקט.


ב.מ.וו שמרה כאן על מאפייני העיצוב, והדמיון לדגמים מדורות קודמים בסדרה מאוד בולט. אך עם זאת, גם כאשר החברה דוגלת בהדגשת המאפיינים היוקרתיים של המותג, ויוצרת עיצוב הרמוני, ניתן להבחין בגודלו המשמעותי יותר של דגם זה לעומת קודמיו.


ב.מ.וו סדרה 5

בסוף שנת 2016, ב.מ.וו הכריזה על דור שביעי של מכונית הסלון שלה, דגם מפואר אשר גדול יותר מקודמו בסדרה ומגיעה במבנה ועיצוב משופרים. רק בשנה האחרונה הדגם יצא לשיווק בישראל לאחר מתיחת פנים, שבמסגרתה הדגם זכה ליחידות הנעה מעודכנות וחזקות במיוחד. הגרסה הזו מציגה כבר רמה אחרת של ביצועים, זאת לצד מנוע שקט וספורטיבי עם צריכת דלק העומדת על 10 ק"מ לליטר.


ב.מ.וו סדרה 4 גראן קופה

ב.מ.וו הציגה בשנת 2014 גרסה חדשה לסדרה 4 בשם גראן קופה, דגם אשר דומה מאוד לסדרה 3 רק עם שיפורים ובאריזה יותר יפה. המנוע ברכב זה הוא בעל פעולה חלקה ושקטה ויש לו יכולת של ביצועים זריזים, ובמצבים מקובלים לא מורגש מחסור בעוצמה.


בגרסה זו ניתן להבחין, בנהיגה מאוזנת יותר בכבישים מהירים או דרך מפותלת, וניתן לנהוג בבטיחות ונוחות במגוון דרכים שונות. העיצוב של דגם זה הוא מקורי עם יתרונות של איכות נסיעה גבוהה, יכולת דינמית ומראה יוקרתי.


בחירת צמיגים לב.מ.וו

כיום בענף הרכבים, ישנם עשרות חברות המספקות שירותים שונים עבור רכבי ב.מ.וו וכך גם צמיגים בהתאמה לדגמי הרכב. אך בעידן הנוכחי בו יש אלפי דגמים שונים וזה רק מתעצם, ישנה חשיבות עצומה לבחירת צמיגים המתאימים ביותר לדגם הרכב הספציפי שלכם, וחשיבות אף גדולה יותר באנשי המקצועי שיטפלו בב.מ.וו שלכם.


כל הנתונים והמידות שאתם צריכים לדעת, רשומים ברישיון הרכב וללא קבלת אישור ממשרד הרישוי, אתם חייבים לעשות שימוש אך ורק בצמיגים המומלצים לפי היצרן. כמובן שגם באינטרנט, תוכלו לבדוק מהם המידות ודגמי הצמיג המתאימים לרכב הב.מ.וו שלכם. תוכלו גם לקבל עזרה ומידע מקצוע ואמין, ממרכזי שירות המתמחים בענף ובצמיגים המתאימים לרכבי ב.מ.וו.


אם רכב הב.מ.וו שלכם זקוק לחידוש צמיגים או טיפול מקצועי, מרכז השירות של צמיגי דניאל בחיפה ישמח להעניק לכם את מלוא השירות. צמיגים חדשים, מקוריים ואיכותיים המתאימים למגוון דגמים של רכבי ב.מ.וו. עבור כל שאלה והתייעצות - צרו איתנו קשר.

150 צפיות0 תגובות

 לייעוץ טלפוני ומידע נוסף: 072-3941-706

bottom of page