top of page
חיפוש

צמיגים לטסלה

לאחר שחברת טסלה פתחה לפני חצי שנה את האפשרות להזמין את אחד מדגמי הרכבים שלה המבוססים על הנעה חשמלית בישראל, ההתעניינות גברה מצד השוק המקומי ברכב החשמלי. בישראל אין יבואן רשמי של החברה, השיווק, השירות והמכירה מתבצעים ישירות דרך החברה. אך עם זאת, בצמיגי דניאל כבר מוכנים עבורכם עם כל הפתרונות לצמיגים של הטסלה שלכם עם המותגים המובילים.


טסלה במוסך צמיגי דניאל

אודות חברת טסלה


חברת טסלה בע"מ היא חברה אמריקאית אשר נוסדה בשנת 2003, והוקמה ע"י מרטין אברהרד, מארק טרפנינג ואלון מאסק אשר שימש כיו"ר ומעצב ראשי. החברה עוסקת בייצור רכבים המבוססים על הנעה חשמלית, ופיתוח טכנולוגיות של אנרגיה נקיה.


טסלה הפכה עם השנים ליצרנית המכוניות החשמליות המוכרת ביותר בעולם, עם מחירים נוחים ונמוכים מהצפוי. הפריצה הגדולה של החברה הייתה עם הטסלה מודל 3, ברחבי ארה"ב, אירופה וסין ובהקמת עמדות טעינה מהירות המיועדות לרכבים חשמליים ברחבי העולם.


כיום, מנכ"ל החברה הוא אילון מאסק, והוא מוביל את החברה להצלחות מסחררות בתחום. מאסק היה בין המשקיעים הראשונים של החברה, ועומד גם בראשה של חברת SpaceX. בתמיכה של משרד התחבורה, טסלה ישראל החלה כבר לפעול על מנת לקבל מעמד של יבואן ישיר בארץ, על מנת להקים מרכז שירות ארצי.



הצמיגים של טסלה בישראל


דגמי הרכבים של טסלה אומנם לא דורשים תחזוקה, אך עם זאת התחלופה של הצמיגים כאן היא גבוהה לעומת רכבים לא חשמליים. המשקל של דגמי הרכבים של סטלה הוא גבוה יחסית, יחד עם לחץ אוויר גבוה וימים חמים בקיץ, סכנת השחיקה של הצמיגים היא גדולה יותר.


חברת טסלה עובדת עם כמה יצרני צמיגים שונים, רובם יהיו אותו הדבר אך עם הבדלים בסוליית הצמיג, דופן הצמיג וברכבים של סטלה יש בחלק הפנימי של הצמיג חומר ספוגי אשר מטרתו להפחית רעשים. בצמיגים של טסלה תוכלו למצוא כיתוב של האות T יחד עם מספר המציין את הדור של הצמיג, אך גם אם הכיתוב לא קיים, כל עוד המידה נכונה וקוד המהירות והעומס בהתאם למה שצריך, אז הצמיג שמיש לרכב.


את המידות תוכלו למצוא בהוראות רישום של הדגם או שניתן לברר גם דרך כל מכון רישוי, שם יאשרו לך גם את המידה לאחר ההחלפה של הצמיג. אחת היצרניות המובילות שאיתן טסלה עובדת היא "מישלין" אך החברה עובדת גם עם "Goodyear" וצמיגי "פירלי", צמיגי דניאל מספקים צמיגים מאותן חברות מובילות.


דגמי טסלה משווקים שלוש מידות צמיגים: 235/45R18 בדגם הבסיס, 235/40R19 למי שמשדרג לחישוקי "19 ובדגם הביצועים מודל 3 תמצאו צמיגי 235/35R20. טסלה ממליצה על לחץ אוויר בצמיגים של 42PSI שהם 2.9 באר ומכיוון שהרכב הוא כבד, מומלץ לבדוק אחת לחודש את הגלגלים רק כאשר הצמיגים קרים.


צמיג לטסלה

מותגי הצמיגים המובילים


מישלין - החברה הצרפתית הוציאה צמיגים ייעודים לרכבים חשמליים, אשר אמורים לפתור את בעיית ההתפשרות על צמיגים המסייעים לשמירה על טווח הנסיעה או כאלו המספקים ביצועים טובים. החברה מבטיחה כי הצמיגים החדשים ישפרו את הביצועים משמעותית על כבישים רטובים או יבשים.


ככל הנראה הדגמים הראשונים של טסלה אשר הגיעו לארץ היו דגם מישלין PILOT SPORT 4 לדגמים עם חישוקי "18, צמיגי האנקוק VENTUS S1 EVO3 לדגמים עם חישוקי "19 וצמיגי מישלין PILOT SPORT 4S לדגמים עם חישוקי "20.


פירלי - החברה יצאה במטרה לייצר צמיגים ידידותיים לסביבה ואיכותיים ויצרה שיתוף פעולה מסקרן יחד עם טסלה. בעזרת חידושים בהנדסת חומרים ובתחום הננו טכנולוגיה, יותר מאלף מהנדסים בשיתוף פעולה של שני החברות, מנסים לשכלל את הצמיגים על מנת לצמצם את זיהום האוויר בעזרת הארכת תוחלת החיים של הצמיגים באופן משמעותי.


הכניסה של טסלה אל השוק המקומי עשתה המון רעש, בזכות הפעילות וההצלחה הטכנולוגית שלה בתחום הרכבים החשמליים. בישראל כבר מכינים את הכבישים לקראת הדגמים המשופרים, ואנחנו במרכז לשירותי רכב של צמיגי דניאל - ערוכים עבורם לכל שירות תיקון ומכירה של צמיגים לטסלה.


2,505 צפיות0 תגובות

 לייעוץ טלפוני ומידע נוסף: 072-3941-706

bottom of page