top of page
חיפוש

כלים שכל נהג צריך אם נתקעתם באמצע הדרך

להיתקע באמצע הדרך בהחלט עשוי להוות מצב מלחיץ וגם מסוכן עבור כל נהג. עם זאת, בעזרת הכלים הנכונים אם הם יימצאו בהישג יד הרי שתוכלו להתמודד בקלות גם במצבי חירום ואפילו לחזור בשלום לכביש. 

נדון כאן בכלים חיוניים אותם כדאי לכל נהג להחזיק ברשותו לכל מקרה בו הוא מוצא את עצמו תקוע.


כלים לרכב שכל נהג צריך

צמיג רזרבי וג'ק:

פנצ'ר בצמיג היא אחת הבעיות הנפוצות ביותר בכל כלי רכב. צמיג רזרבי וג'ק פונקציונלי הינם  חיוניים לסיטואציות כאלו לצורך תיקון פנצ'ר במהירות ובבטחה. חשוב לוודא שהצמיג הרזרבי מנופח כהלכה והוא במצב תקין. מעבר לכך ברור שיש להכיר את תהליך החלפת הצמיג ולא תופתעו כשתמצאו את עצמכם במצב חירום.


מפתח ברגים:

מפתח ברגים הוא כלי המשמש לשחרור והידוק האומים על גלגלי הרכב. זהו כלי חיוני להחלפת צמיגים. וודאו שהמפתח שברשותכם הוא בגודל הנכון. עליכם כמובן לשמור אותו במקום בטוח כדי שלא תמצאו את עצמכם ברגע האמת תרים אחרי המפתח ללא הצלחה.


כבלים:

מצבר מת של רכב יכול להשאיר אתכם תקועים בכביש. בעזרת ערכה של כבלים תוכלו להניע את הרכב באמצעות סוללה של מכונית אחרת. לכן חשוב לוודא שהכבלים תקינים וארוכים מספיק כדי לחבר בין שני רכבים. חשוב מאוד להכיר את הנוהל הנכון להתנעת מכונית כדי למנוע כל נזק למערכת החשמלית של הרכב.


התקני אזהרה לשעת חירום:

במקרה של תקלה או תאונה, חיוני להצטייד בציוד אזהרה כדי להתריע בפני נהגים אחרים ולהבטיח את בטיחותכם. אלה יכולים לכלול משולשים מחזירי אור, אפוד זוהר וציוד חירום לצד הדרך. במקרה של תקלה עליכם להציב אותם במרחק בטוח מאחורי הרכב כדי להזהיר נהגים אחרים ולמנוע תאונות.


מד לחץ אוויר בצמיגים:

שמירה על לחץ אוויר תקין בצמיגים היא חיונית לביצועים של הרכב כמו גם לבטיחות שלו. מד לחץ אוויר בצמיגים מאפשר לכם לבדוק את לחץ הצמיגים ולוודא שהם מנופחים לרמה המומלצת. שמרו תמיד על לחץ אוויר תקין והקפידו על מעקב לחץ האוויר בצמיגים באופן קבוע, במיוחד לפני נסיעות ארוכות.


כלי עבודה נחוצים:

תמיד כדאי לשמור מספר כלים כמו פלייר, מברגים וכלים שימושיים אחרים. כלים אלו עשויים לסייע לכם להתמודד עם מגוון רחב של תקלות שעשויות לצוץ בדרכים.


פנס:

פנס איכותי עשוי להתברר ככלי שימושי מאוד בעיקר לתקלות לילה או למקרי חירום אחרים. הקפידו לשאת יחד עם הפנס גם סוללות נוספות או לחילופין בחרו בפנס נטען. פנס יעזור לכם לראות ולהיראות בתנאי תאורה חלשה, מה שיקל עליכם במקרים רבים לפתרון בעיות.


מצבר:

אז לא תמיד אכן כדאי להחזיק מצבר חילופי ברכב, במיוחד אם אתם לא יודעים איך להחליף אותו בעת הצורך אך כאן יש לכם תמיד אפשרות של הזמנת מצבר שיגיע אליכם. אנחנו כאן להזמנת מצבר עד הבית.


59 צפיות0 תגובות

 לייעוץ טלפוני ומידע נוסף: 072-3941-706

bottom of page