top of page
חיפוש

צמיגים לאודי (Audi)

אחד מגורמי הבטיחות החשובים ביותר, בעיקר ברכבי יוקרה וספורט, הם דווקא הצמיגים שרובנו שמים אותם בעדיפות אחרונה ברשימה, לביצוע בדיקה. אך ישנה חשיבות משמעותית לאיכות הצמיג ולקנייה של צמיג, אשר יתאים באופן מדויק לאאודי שלכם. והדרך המעולה לבחור את הצמיג המדויק ולבדוק את האיכות שלו, היא רק בעזרת צוות מקצועי שמכיר לעומק את סוג הרכב שלכם והנתונים שלו, על מנת לספק לכם את השירות היעיל ביותר.




אודות

יצרנית הרכב הגרמנית הוותיקה, אאודי, נוסדה בשנת 1910 ומוכרת בעולם כבר עשרות שנים ונחשבת לאחת מבין מותגי הרכבים המובילים באירופה. החברה הוקמה על ידי אוגוסט הורך ושייכת ברוב המניות שלה מאז 1964 לקבוצת פולקסווגן. סמל החברה המוצג כארבע טבעות שלובות זו בזו, מייצג את האיחוד בין ארבעת החברות Audi, Horch, DKW ו-Wanderer.


מטה החברה והמפעל הראשי, ממוקמים בעיר אינגולשטאדט שבגרמניה, במפעל זה מיוצרות יותר מ-2 מיליון מכוניות בשנה. לחברת אאודי שישה מפעלים נוספים בסך הכל, בהם מפעל בסין, מפעל בברזיל ושני מפעלים נוספים באירופה. חברת אאודי מזוהה כיצרנית של רכבי יוקרה ברמה גבוהה מאוד, כאשר זוהתה כך עם פיתוח דגם Audi 100 שהציג יוקרה משופרת מסוג אחר שעוד לא נראה בזמנו. כיום החברה מייצרת מגוון עשיר של רכבי יוקרה, רכבי שטח, רכבים עירוניים ועוד.


המוטו המקורי של החברה הוא "קידמה דרך הטכנולוגיה", ואכן החברה מאוד מאמינה בטכנולוגיה אשר רק מתקדמת ומתפתחת עם השנים, כאשר הודיעה בשנה האחרונה כי עד לשנת 2032 תחל למעט בייצור מכוניות המונעות במנועי בעירה פנימית ותייצר מכוניות עם מנוע חשמלי בלבד. בנוסף, לחברת אאודי ישנה מערכת מולטימדיה, המבוססת על ממשק משתמש לרכב ומציעה אפשרויות מולטימדיה משופרות. כגון, מסך בגודל שבעה אינץ' 16:9 לצפייה בסרטים ולניווט וכונן DVD-ROM.


דגמים נבחרים

אודי Q8

דומה מאוד לאחיו בדגם Q7, רק בגרסה משופרת ומתקדמת הרבה יותר. הוא הושק במסיבת עיתונאית ענקית בסין, לכבוד חגיגות 30 השנים בהן המפעל שם פועל. זהו רכב פנאי עם יכולות שטח, אשר בזכות עיצוב גלגלים בקוטר 22 אינטש ומערכת מתלים אקטיביים אופציונלית, אפשר להגביה ולהנמיך את הרכב בטווח של 9 ס"מ בהתאם לתנאי הכביש, השטח והנסיעה.


מערכת ההנעה כוללת מנוע דיזל V6 בנפח 3.0 ליטר עם 286 כ"ס, תיבה אוטומטית-פלנטרית עם 8 הילוכים והנעה כפולה המבוססת על דיפרנציאל מרכזי. מי שנוגע ברכב זה נהנה משני מסכי ענק ולוח מחוונים דיגיטלי לחלוטין, ומעיצוב ספורטיבי ואלגנטי.


אודי e-tron GT

ממש לא מזמן נחתה בארץ, המכונית החשמלית והיוקרתית ביותר שהושקה פה לאחרונה. עיצוב הרכב מרהיב ועוצר נשימה, אאודי שברה שיא חדש ביכולות העיצוב שלה, כאשר המראה הוא ספורטיבי ומפואר בזכות עיצוב הקופה המרשים לצד חמישה מטרים אורך, בערך שני מטרים רוחב, מרכב נמוך, קווים אווירודינמיים יפהפיים עם גג זכוכית מושחר.


הרכב מגיע עם מנוע חשמלי מלא עם הספק של 469 כוחות סוס, מומנט מרבי של 64.3 קג”מ, מערכת הנעה קוואטרו, תיבת הילוכים אוטומטית בעלת שני הילוכים, תאוצה של 4.4 שניות מאפס למאה קמ”ש ועם מהירות מרבית המוגבלת עד 245 קמ”ש.


אודי A4

הדגם החמישי והמתקדם בסדרה, הושק בישראל בשנת 2015 עם עיצוב חיצוני יוקרתי ומדויק, גרסה זו של הדגם, מציעה רמת ביצועים גבוהה יותר לצד צריכת דלק יעילה. הרכב כולל שלושה מנועי טורבו-בנזין מ-1.4 ל' ועד 2.0 ל', הכוח מועבר לגלגלים הקדמיים באמצעות תיבה רובוטית דו-מצמדית. ל-A4 ציון בטיחותי של חמישה כוכבים, הרלוונטי גם לישראל בשל מערכת בלימה אוטונומית.

בחירת צמיגים לאאודי

עיצוב ותכנון של צמיגים עבור רכבי אאודי, נעשה באופן המוקפד והמדויק ביותר, זאת בהתאם לרמת הגימור הנדרשת ומבלי לשכוח את החדשנות והיוקרה שהחברה רוצה להעביר דרך הרכבים שלה. כאשר לחברה כמו אאודי ישנם לא מעט דגמי ספורט, תכנון הצמיגים צריך להיות מותאם ליכולות ולמהירות של הדגמים, עם דגש על חוזק הצמיגים והביצועים במקרים ותנאים שונים של מזג אוויר.


במקרה בו עליכם להחליף את הצמיגים ברכב, חשוב שתבדקו כדבר ראשון את מקוריות המוצר והאיכות שלו. הצמיגים לבסוף הם באופן ישיר מחברים אתכם לכביש, החשיבות שלהם היא עצומה בעת נסיעה. בחירה לא נכונה ומקצועית של צמיגים לרכב, עלולה להיות מסוכנת.


אז רגע לפני שאתם נוסעים למוסך הקרוב ומחליפים את הצמיגים ללא בדיקה מעמיקה ונכונה, תבדקו כי אתם יודעים בדיוק מה הרכב שלכם צריך והתייעצו עם אנשי המקצוע הנכונים. צריכים החלפה לאחד הצמיגים באאודי שלכם? צרו איתנו קשר.

155 צפיות0 תגובות

 לייעוץ טלפוני ומידע נוסף: 072-3941-706

bottom of page