top of page
חיפוש

צמיגים סינים: זה מסוכן או בטוח?

רוב הנהגים הוותיקים, מודעים לחשיבות עצומה של הצמיגים לבטיחות הנסיעה בכל סוגי הרכב. מכיוון שכך, רוב הנהגים גם מבינים את החשיבות בבחירת היצרן של הצמיגים, המהווה עוד סוג של סימן לכך שהצמיגים איכותיים ובטוחים לנסיעה.


אבל יש גם לא מעט קולות, הטוענים שיש הרבה דעות קדומות ואינטרסים לקידום יצרנים גדולים וגם ליצרנים קטנים, פחות מוכרים, יש מה להציע. אז למי כדאי להאמין? האם צמיגים סיניים למשל, הם באמת איכותיים? או שכל צמיג שיש לו תו מחיר נמוך אינו ראוי לנסיעה? נסענו לבדוק.


צמיג סיני

תאונות רבות בכבישי ישראל מתרחשות בגלל כשל בצמיגים - צמיגים שחוקים, או ישנים, מיובשים, צמיגים שאינם מתאימים לסוג הרכב, או לחץ אוויר לא תקין.


אנחנו בצמיגי דניאל מבינים את חשיבות הצמיגים לבטיחות בכביש ומאמינים שדווקא בחירת הצמיגים המתאימים לרכב שלכם ותחזוקה שוטפת שלהם, הן הפעולות הפשוטות והקלות ביותר לשמירה על תקינות הרכב.

אז איך תדעו אם צמיגים סיניים הם איכותיים מספיק לרכב שלכם?


צמיגים סיניים - עובדות, או דעות קדומות?

זה ידוע - צמיגים שיוצרו על ידי חברה גדולה ובעלת שם נחשבים לטובים יותר, אבל האם באמת הצמיגים הסיניים אינם ראויים לשימוש?


הסיבה העיקרית שבגללה חברות רבות מעבירות לסין את פסי הייצור שלהן, היא העלויות הנמוכות, המאפשרות לחברות להגדיל את רווחיהן במקביל להוזלת המחיר ללקוחות.

לראיה - גם חברות צמיגים מפורסמות, כמו מישלן מחזיקות קווי ייצור בסין! פשוט כי זה משתלם!

אז למה בכל זאת יש להם כזה שם רע?

בתחילת המילניום, התגלה שחברה סינית אחת, שצמיגיה מיובאים לארץ, לא עומדת בתקן המקובל בארץ והצמיגים שלה אינם נחשבים בטיחותיים מספיק. שר התחבורה דאז הורה להפסיק את המכירה של צמיגים אלה ולהגביר את הפיקוח על ייבוא צמיגים לישראל.


כיום, הצמיגים הסינים תופסים נתח נכבד מאוד מהשוק, בעיקר בזכות המחירים הנמוכים, אך במקביל, החברות הסיניות לייצור צמיגים הבינו את המסר והחלו להקפיד על איכות הצמיגים שהן מייצרות.

מכיוון שצמיגים בישראל נדרשים לעמוד בתקנים מחמירים למדי, גם הצמיגים הסיניים המיובאים לישראל בימינו, נחשבים בטוחים, איכותיים וכמובן משתלמים הרבה יותר לקניה.




מומחים ישראלים לצמיגים מסבירים על צמיגים סיניים

שוחחנו עם מומחים ישראלים לצמיגים וזה מה שאמרו לנו: לא כל מה שמיוצר בסין זה זול ופשוט. בין המותגים הסיניים אפש רלמצוא לא מעט שאינם נופלים באיכותם מהיפנים, הקוריאנים והאירופאים, אבל המחירים נמוכים הרבה יותר.

גם אנחנו בצמיגי דניאל, מכירים את מותגי האיכות הסיניים ועובדים איתם למעלה מ 20 שנה.

  • חברת West Lake - לדוגמה, מייצרת צמיגים כמעט בכל מידה - החל משופלים וכלה בצמיגי רכב פרטי והיא אחת מ 10 היצרנים הגדולים בעולם.

  • חברת Double Coin - הנמצאת בבעלות ממשלתית, מייצרת צמיגי משא בין היתר ויש לצמיגים שלה הצלחה מוכחת, בזכות האיכות הגבוהה והייצור המקצועי.

  • אדוונס 3 - גם היא יצרנית סינית מוכרת ומוערכת, המייצרת צמיגים במיוחד עבור שופלים משאיות ומלגזות ואיכות הצמיגים ידועה ומוכחת. למרות שמדובר בחברה קטנה, זוהי כמעט חברת בוטיק, איכותית לייצור צמיגים.

לצד חברות אלה אפשר למצוא גם חברות קטנות יותר ואיכותיות פחות, כמו בכל מקום אחר בעולם וכמו בכל תחום ייצור אחר.

אין ספק שכאשר מדובר בצמיגים, יש חשיבות גדולה לאיכות מפני שיש לה יחס ישיר לבטיחות הנסיעה.

לכן אנחנו בצמיגי דניאל מקפידים הקפדה יתרה על איכות הצמיגים שלנו וגאים להיות משווקים של צמיגי איכות, המצטיינים גם בבטיחות וגם במחירים נוחים.

צמיגים סיניים? (כנראה) לא מה שחשבתם

עד לפני לא מעט שנים, הצמיגים הסיניים סבלו ממוניטין רע - בצדק.

חוסר פיקוח ממשלתי הולם הביא לייבוא של מותגים נחותים, שלא עברו את מבחן הבטיחות. יחד עם זאת, כיום הפיקוח הדוק יותר, הסינים למדו מהטעויות והיום אפשר למצוא לא מעט מותגים סיניים איכותיים במיוחד, שמגיעים במחירים נוחים ומשתלמים.


אז בפעם הבאה שאתם מגיעים להחליף צמיגים אצלנו בצמיגי דניאל, אתם מוזמנים לשאול אותנו על המותגים הסיניים שלנו ולקבל צמיגי איכות במחירי נוחות.

12,364 צפיות0 תגובות

 לייעוץ טלפוני ומידע נוסף: 072-3941-706

bottom of page