top of page
חיפוש

צמיגים לפרארי (Ferrari)

רכבי היוקרה והספורט של חברת "פרארי", מובילים כבר עשרות שנים באיכות ובעיצוב המפואר של הדגמים השונים והנחשקים שלה. החברה מוכרת בעיקר בעולם המרוצים, וזכתה במשך שנים בתארים היוקרתיים יותר בזכות מכוניות המרוץ שלה. מכאן שגם צמיגי פרארי, מיוצרים בהתאמה לתנאי כביש ונסיעה מיוחדים. אז איך תבחרו בצמיגים המתאימים לפרארי? כאן תמצאו את כל המידע שאתם צריכים לדעת.

אודות

יצרנית מכוניות הספורט ומכוניות המרוץ, המובילה ביותר בעולם, אשר הוקמה לראשונה באיטליה ונחשבת לחברה ציבורית שמניותיה נסחרות בבורסה. על החברה עברו שנים מאוד קשות בהתחלה, עד שהצטרפו לחברה מהנדס מומחה ומעצב אשר היה מוכר בעיצובים המיוחדים שלו, והם הרימו את החברה ושיפרו את רכביה באופן משמעותי.


נכון להיום לפי השוק, פרארי נחשבת לחברה יוקרתית ומפוארת, והיא ממשיכה להרחיב את היצע הדגמים שלה. זאת על ידי דגמים יותר יוקרתיים וטכנולוגים שחלקם יותר נוחים לכביש, בנוסף ממשיכה פרארי ליצור מכוניות חזקות מאוד וספורטיביות שפחות מיועדות לנסיעה בכבישים, למכוניות האלה מגבילה פרארי את הייצור לרוב.


בשנת 2016, פרארי נרשמה בבורסה האיטלקית והפכה לחברה עצמאית. שנתיים לאחר מכן, הוחלף נשיא ומנכ"ל פרארי, סרג'ו מרקיונה בג'ון אלקן המכהן כנשיא ומנכ"ל פרארי בימים אלו. לפני כשנה הודיע ג'ון אלקן, כי עד שנת 2025 החברה תציג את המכונית החשמלית הראשונה שלה, וכי הם מתכננים שעד סוף העשור, פרארי תייצר רק מכוניות חשמליות.


דגמים נבחרים

פרארי Roma

מכונית ספורט בגרסת קופה, בעלת שתי מקומות ישיבה, שמיוצרת על ידי פרארי משנת 2020. רכב ספורטיבי ואקזוטי המשלב יוקרה יוצאת דופן, העיצוב של הדגם הוא שונה ומביא איתו רמה אחרת של נוחות וטכנולוגיה מתקדמת. לרומא מנוע קדמי מרכזי, בתצורת V8 וההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 3.4 שניות בלבד.


עיצוב דגם פרארי רומא, זכה להמון פרסים יוקרתיים ושבחים הודות לעיצוב האלגנטי והמדויק, והשיפור הטכנולוגי הוא משמעותי ויעיל. תוכלו ליהנות ממסך מולטימדיה אנכי בקונסולה שבין המושבים, מסך מגע נגיש, לוח מחוונים דיגיטלי ועוד מגוון תוספים לשיפור החוויה והנסיעה.


פרארי F12berlinetta

המכונית הוצגה לראשונה בתערוכת הרכב בז'נבה בשנת 2012, זהו דגם אשר לקח את תואר הדגם החזק והמהיר ביותר של החברה. הדגם הורכב על שלדת אלומיניום, והמרכב החיצוני עוטה 12 תרכובות של מתכות, כאשר בחלקן השימוש נעשה בפעם הראשונה בתעשיית הרכב. עיצוב המכונית נעשה על ידי מרכז העיצוב של פרארי וחברת העיצוב האיטלקית, Pininfarina.


פרארי F12, מסוגלת להאיץ ל100 תוך 3 שניות, ול200 ב8.5 שניות ולהגיע למהירות מרבית של מעל 350 קמ"ש. המנוע שלה תוכנן להיות יעיל וחזק יותר מדגמים אחרים, מה שמביא אותה לביצועים מרשימים ותוצאות מדהימות. מעבר לעיצוב המנצח, דגם זה של פרארי, הגיע למסלול הניסוי של פרארי בפיוראנו, עם דקה ו23 שניות להקפה.


פרארי SF90 Stradale

מכונית ספורט היברידית פלאג אין במרכב קופה, בעלת שתי מקומות ישיבה, אשר פרארי החלה ליצור החל משנת 2022. לפני שנה כבר החלו להזמין אותה בישראל, והיא המכונית היחידה בעלת מנוע V6 צילינדרים. כוח הסוס שלה הוא עוצמתי וזאת בנוסף למנוע החשמלי, יחד עם תיבת הילוכים כפולת מצמדים, בעלת שמונה הילוכים.


העיצוב של הדגם הוא נקי ויוקרתי, משלב עדינות עם מראה ספורטיבי בהשראת פרארי רומא. המכונית כוללת טכנולוגיות יוצאות דופן, לוח מחוונים דיגיטלי מתקדם והגה חדשני עם כפתורים מכניים ומשטחי מגע.


בחירת צמיגים לפרארי

רוב רכבי הפרארי זקוקים לטיפול שגרתי ומעקב שגרתי אחר תחזוקת הרכב, זאת מכיוון שיחסית לכבישים בישראל, רכבי הפרארי נמוכים ולא כל הגלגלים המקוריים מותאמים לנסיעות כאן. עם זאת, ברכבי הספורט הצמיגים מיועדים לעמוד בחום הנוצר מהחיכוך עם הכביש, והם עשויים לרוב מגומי אשר מאפשר לצמיגים להתרחב, כאשר הם חמים מעוצמת החיכוך עם הכביש והם חלקים ללא כל חריץ.


אם הגיע הזמן להחליף את הצמיגים בפרארי, במידה והם בלויים מידי, יבשים או בעל חריצים רדודים, עליכם למצוא את הצמיגים המתאימים ביותר. ישנם המון סוגים ויצרני צמיגים שונים, ולכן אתם חייבים לשים לב לדרישות יצרן הרכב על לבחור נכון. הדרך הבטוחה ביותר, היא לפנות למרכז מקצועי לשירותי רכב, אשר צוות המומחים בו יוכל לסייע לכם בכל תהליך הקנייה וההחלפה.


אם רכב הפרארי היוקרתי שלכם, צריך החלפת צמיגים או טיפול מקצועי, מרכז השירות של צמיגי דניאל בחיפה ישמח להעניק לכם את מלוא השירות. צמיגים חדשים, מקוריים ואיכותיים המתאימים למגוון דגמים של רכבי פרארי. עבור כל שאלה והתייעצות - צרו איתנו קשר.

32 צפיות0 תגובות

 לייעוץ טלפוני ומידע נוסף: 072-3941-706

bottom of page