top of page
חיפוש

צמיגים לפורשה (Porsche)

מותג רכבי "פורשה", נחשב לאחד מהמותגים היוקרתיים ביותר בעולם הרכב. דגמי פורשה הם מבוקשים מאוד בכל העולם כבר עשרות שנים, וזאת בשל חידושים טכנולוגיים ושיפורים אשר מתבצעים באופן קבוע , במגוון העשיר של הדגמים השונים עם דגש על הצמיגים. החברה דואגת כבר 70 שנים להביא לשוק הפרטי וגם העסקי, מגוון צמיגים משופרים וחזקים עבור חווית נהיגה יוצאת דופן. הדרך הבטוחה לבחירת צמיגים לפורשה שלכם בהתאמה מדויקת, היא רק בעזרת צוות מקצועי, עם ניסיון עשיר בענף רכבי היוקרה.


אודות

חברה גרמנית לייצור מכוניות יוקרה ומרוץ, אשר נוסדה בשנת 1931 על ידי המהנדס הגאון, פרדיננד פורשה. בתחילת דרכה החברה עסקה בפיתוח מנועים, הנדסה וייעוץ לכלי רכב, רק לאחר כמה שנים החברה החלה בייצור מכוניות והחזיקה במשך תקופה ארוכה, חלק מהמניות העיקריים של קבוצת פולקסווגן.


עוד בימים אלו, חברת פורשה בנוסף לייצור מכוניות יוקרתיות וחדשניות, עדיין משמשת כחברה לתכנון הנדסי. זאת כאשר מרכז הפיתוח שלה, מעסיק 2,500 מהנדסים ועוסק כיום בפרויקטים של חטיבת המכוניות של פורשה עצמה.


החל משנת 1948 החלה פורשה להתחרות במרוצי מכוניות. לאורך השנים החברה ידעה הצלחות וניצחונות רבים, במגוון רחב של מרוצים שונים וקטגוריות שונות, כולל עשרות זכיות באליפויות שונות אשר רבות מהן מרוצי סיבולת יוקרתיים למרחקים ארוכים. מרוצים אלו היוו חלק חיוני במחקר והפיתוח המתמשך של החברה בתחום ההנדסה.


הטכנולוגיות והפיתוחים אשר פותחו למרוצי המכוניות, נמצאות כיום במכוניות החברה הסדרתיות. פורשה משקיעה רבות בשיפור מתמיד של חוויית הנהיגה של דגמיה. בשנת 2015 החברה רשמה שיא מסירות של 225,000 יחידות בכל רחבי העולם.


דגמים נבחרים

פורשה 911

מכונית ספורט יוקרתית, בעלת ביצועים גבוהים, אשר מיוצרת על ידי חברת פורשה הגרמנית כבר משנת 1963. עם השנים החברה באופן קבוע, דואגת לשדרוגים ושיפורים, אשר מעלים באופן משמעותי את רף הביצועים של הדגם שנחשב למוצלח ביותר בין כל מכוניות המירוץ בהיסטוריה. מכונית זו זכתה במהלך השנים בשלל פרסים ואליפויות במרוצים חשובים.


בתחילת 2018 הודיעו כי הפורשה 911, הוא הרכב הספורטיבי השני הנמכר ביותר בעולם. איכות החומרים בהרכבה מדויקת, יחד עם עיצוב ספורטיבי המשלב יוקרה, מציעים חווית הנהיגה מצוינת ועם השנים גם המרווח לשאר היושבים ברכב השתפר.


פורשה טייקאן

מכונית מנהלים חשמלית במרכב סדאן, שחברת פורשה החלה לייצר בשנתיים האחרונות. כיום זהו הדגם הנמכר ביותר של החברה, עקב הטכנולוגיה המתקדמת והיתרונות המדהימים שהדגם מביא איתו. הטייקאן עשויה בעיקר מפלדה ואלומיניום. כל לוחות המרכב, למעט הפגושים הקדמיים והאחוריים, עשויים גם הם מאלומיניום להפחתת משקל.


בגרסאות האחרונות של טייקאן GTS, העיצוב החיצוני והפנימי הוא ספורטיבי ויוקרתי יותר, בסגנון מכונית ספורט המיועדת למסלול. רוב החלקים הפנימיים של הדגם, עשויים מסיבי פחמן להורדת המשקל. בנוסף, טעינת הסוללה עם מטען מהיר, תאפשר טעינה של 5% עד 80% בתוך 22.5 דקות.


פורשה מאקאן

רכב פנאי קומפקטי וספורטיבי בעיצוב יוקרתי, אשר שם את עצמו בראש התחרות בין דגמים מתחרים. בתחילה כאשר הושקה, המכונית הייתה זמינה בשלושה דגמים שונים עם מנועים שונים, שלושתם מנועי V6. בנוסף, מכונית המאקאן היא המכונית הראשונה של פורשה, בעלת מנוע 4 צילינדרים.


ביולי 2021 חברת פורשה הציגה, מתיחת פנים נוספת לדגם מאקאן, אשר כוללת עיצוב ספורטיבי יותר ושדרוגים למנועים. זאת בעוד המטרה הבאה של פורשה, היא להביא בעוד שנתיים את הדור הבא של הדגם והוא יהיה חשמלי בלבד.

בחירת צמיגים לפורשה

חברת פורשה משקיעה רבות בשיפור מתמיד של חוויית הנהיגה של דגמיה, כבר 70 שנים בהם החברה דוגלת בהתחדשות וייצור מותאם לתנאים המשתנים, אם בכבישי בעולם ובמסלולי המרוצים. בהתאם לכך, המהנדסים הבכירים בחברה משתמשים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, בשביל להגיע לרמות ביצוע גבוהות.


עם שיפור של כל דגם וחידוש הסוגים השונים, החברה שמה דגש משמעותי על צמיגי הרכב. זאת על ידי חידוש חישוקי גלגלים וצמיגים גדולים יותר, אשר שיפרו את אחיזת הכביש של המכונית, קימור רחב מעל הגלגלים האחוריים, צמיגים רחבים יותר ועוד. כאשר מדובר על רכבים יוקרתיים, הדרישות תמיד יהיו גבוהות יותר, לכן ישנה חשיבות רבה לבחירת צמיגים לפורשה, אשר יתאימו באופן מדויק לדגם ולתנאי הכביש.


אם נתקלתם בבעיה בצמיגי הרכב, או שהם כבר שחוקים ודרושה החלפה של איש מקצוע מוסמך. תוודאו שאתם בוחרים נכון כבר מהשלב הראשון, תחילה תפנו למרכז שירותי רכב עם ניסיון רב בהחלפת צמיגים לפורשה, משם תוכלו להיות כבר בטוחים בקבלת שירות מקצועי ואמין. לכל שאלה או התייעצות - צרו איתנו קשר.

38 צפיות0 תגובות

 לייעוץ טלפוני ומידע נוסף: 072-3941-706

bottom of page