top of page
חיפוש

צמיגים למרצדס (Mercedes-Benz)

החזון של חברת "מרצדס-בנץ", בנוי על ערכי יסוד אשר מובילים אותה כבר עשרות שנים, והוא לייצר את הרכבים היוקרתיים, האיכותיים והחדשניים ביותר. וכך היא אכן מובילה כבר שנים את תעשיית הרכב, בחידושים טכנולוגיים וייצור רכבים מפוארים ומתקדמים. החברה שמה דגש משמעותי על עיצוב ואיכות הרכבים, ולא סתם שהמותג שלה הפך לכה עוצמתי ומוכר בעולם. עם הדגש על האיכות, מגיע הדגש החשוב על הבטיחות ועל תחזוק נכון ושוטף של כלל דגמי הרכבים ובעיקר הצמיגים.

אודות

יש כאלו שיגידו כי חברת "מרצדס בנץ", היא זו שאחראית על ההיסטוריה המפוארת של תעשיית הרכב בעולם. זאת מכיוון שאת המכונית הראשונה אי פעם, הציג קרל בנץ בשנת 1886, אשר היה מהנדס ויזם עם חברת מכוניות שעסקה בייצור ופיתוח מנועים ומכוניות. חברת מרצדס הוקמה כאשר נוצר איחוד של של החברה של קרל בנץ בשנת 1926, יחד עם החברה המתחרה של מהנדס מוכשר בשם גוטליב דיג למר.


הסמל של "מרצדס בנץ" הוא כוכב אשר מסמל מאפיינים של יוקרה, איכות וחדשנות מוטורית אשר היה ניתן להבחין בהם כבר מהצגת הדגם המודרני הראשון של החברה. סמל החברה הוא אחד הסמלים המסחריים, המוכרים ביותר בעולם כיום. החברה הציגה את מנוע הדיזל הראשון, במכונית נוסעים בשנת 1936 והיא הייתה גם החברה הראשונה אשר קידמה ופיתחה את תחום הבטיחות הפאסיבית והאקטיבית.


חברת מרצדס כבר עשרות שנים, נחשבת לאחת מהמובילות בארץ בתחום ייצור רכבי יוקרה ובחדשנות מוטורית. לאורך השנים הציגה שינויים טכנולוגיים מהפכניים, אשר השפיעו על כל ענף הרכב בעולם והביאו לרמה חדשה ויוצאת דופן באיכות, יוקרה וחדשנות של מגוון דגמי רכבים. החברה שמה דגש על עיצוב ייחודי אומנותי בשילוב של מראה ספורטיבי ומפואר.


דגמים נבחרים

מרצדס S קלאס קופה

הרכב היוקרתי ביותר מסוג קופה של חברת "מרצדס", אשר מבוסס על גרסת הסדאן הכוללת בה את החידושים האחרונים של מרצדס בתחום הבטיחות, המנועים והאבזור. מדובר במכונית בעיצוב מפואר, לצד יכולת בידוד שמעניקה נסיעה שקטה גם עם הגעה למהירות מוגברת.


מרצדס S קלאס קופה מוצעת רק עם המנועים החזקים ביותר, ה-S500 או ה-S63 עם לא פחות מ-585 כוחות סוס. דגמי הקופה של מרצדס, היוו מאז ומתמיד תצוגת תכלית טכנולוגית ובדגם הזה, הדבר בולט מתמיד מכיוון שניתן לחזות במספר טכנולוגיות פורצות דרך אשר משולבות בדגם.


מרצדס EQC

ספינת הדגל החשמלית הראשונה של חברת מרצדס, אשר מבטיחה לנהגים רכב פנאי יוקרתי עם חווית נסיעה ירוקה ויוצאת דופן. EQC הוא רכב מפואר בעל פרופורציות היוצרות הופעה דינאמית, מה שמייחד אותו מדגמים אחרים דומים של חברות מתחרות. השקט במהלך הנסיעה בזכות מערכת הנעה חשמלית, משפר את איכות הנסיעה באופן משמעותי.


המרצדס EQS, היא החשמלית היוקרתית ביותר שהושקה לאחרונה עם ביצועים יוצאי דופן, יעילות אנרגטית וטווח נסיעה מרשים מאוד הנגזר מכך, לרבות יכולת טעינת בזק נפלאה. העיצוב שלה מרשים מאוד ומעניק התחדשות טכנולוגית חסרת תקדים עם אבזור עשיר ומערכות בטיחות מתקדמות.


מרצדס AMG GT

מכונית ספורט גראן טוריסמו במרכב שתי דלתות ושני מושבים ובעלת הנעה אחורית, המיוצרת על ידי חברת מרצדס בנץ כבר החל משנת 2014. כל דגם של מרצדס בנץ זוכה לגרסת AMG, ובנוסף קיימות גרסאות מיוחדות כמו זו של סדרת ה-GT. מרצדס מציגה דגש חדשני עם חיזוק חשמלי והספק מרבי של 843 כ"ס, וכעת היא מחזיקה בדגם העוצמתי ביותר בהיסטוריה שלה.


מרצדס נמצאת בתקופה בה היא שמה דגש על ייצור היברידי, החל מפיתוח מנועים חשמליים לדגמים חדשים שיושקו בקרוב, עד לשדרוג טווח הנסיעה של יחידות היברידיות נטענות. השילוב של AMG בתהליך הוא מתבקש, בעיקר במטרה לבסס יתרון טכנולוגי תדמיתי מול המתחרים.

בחירת צמיגים למרצדס

הרכבים היוקרתיים והחדשניים של חברת "מרצדס בנץ", דורשים תחזוק שוטף כראוי ומעבר לכך. מרצדס תמורה לזאת, משקיעה רבות בתחום הבטיחות לאורך כל שנות פעילות החברה. החברה יצרה במהלך השנים מאות עשרות אביזרי בטיחות ומערכות חדשות כמו מערכת ESP, מערכת ABS, חיישנים מתקדמים, כריות אוויר ועוד.


אחת המערכות המתקדמות שפיתחה לאחרונה, היא מערכת E-ACTIVE BODY CONTROL, אשר מנתחת את הכביש ותנועות המרכב 1000 פעמים בשנייה ומשנה את כיול המתלים בהתאם לכל צמיג בנפרד ומאפשרת שליטה על תנועת המרכב סביב ציר הצמיג, הערוד והגובה.


צמיגים למרצדס צריך לבחור בהתאמה אישית לדגם הרכב, לכל רכב יש מפרט שלם אשר בו תוכלו למצוא את מספרי הצמיגים המתאימים יחד עם מידע רלוונטי נוסף שיסייע לכם. מומלץ להחליף צמיגים כל 50-60 אלף קילומטר שעבר הרכב. רצוי תמיד שכל ארבעת הצמיגים יהיו מאותו יצרן ודגם ושהבדיקה וההחלפה יתבצעו על ידי מוסך מורשה ומקצועי.


רכב המרצדס שלכם חייב לקבל את הטיפול המסור והמקצועי ביותר, אם אתם זקוקים לחידוש צמיגים או טיפול תקופתי, מרכז השירות של צמיגי דניאל בחיפה ישמח להעניק לכם את מלוא השירות המתאים. צמיגים חדשים למרצדס, מקוריים ואיכותיים המתאימים למגוון דגמים חדשים. עבור כל שאלה והתייעצות - צרו איתנו קשר.

191 צפיות0 תגובות

 לייעוץ טלפוני ומידע נוסף: 072-3941-706

bottom of page