top of page
חיפוש

צמיגים ליגואר (JAGUAR)

חברת "יגואר" הבריטית, פועלת כבר עשרות שנים במטרה להגשים כל רעיון וחזון בדרך. כעת את השקעתה המרבית היא מניחה על ייצור ופיתוח מכוניות חשמליות, בשאיפה להפוך בעתיד הקרוב לחברה אשר מייצרת מכוניות היברידיות בלבד. החברה מוכרת מאוד בעולם בזכות מכוניות הפאר והיוקרה שהיא מייצרת, ושמה דגש משמעותי על איכות כל מרכיבי הייצור, בעיקר צמיגי הרכב שהטיפול בהם צריך להיות מדויק.

אודות

יצרנית רכבי היוקרה הבריטית, התחילה את דרכה בשנת 1922, כאשר בהמשך נמכרה לתאגיד ענקי, קבוצת טאטא ההודית. בתחילת דרכה, החברה עסקה בייצור סירות לאופנועים אשר היו פופולריות מאוד בזמנו, ושנים אחר כך החלה בייצור רכבי יוקרה יוצאי דופן אשר הביאו להצלחה מסחררת במכירות והוכיחו את עצמם גם כן על מסלולי המרוצים.


רכבי היגואר מוכרים בזכות הביצועים המיוחדים וסגנון העיצוב, מה שהופך את החברה לאחת מיצרניות הרכב הפופולריות בעולם. חברת יגואר הפכה עם השונים למוכרת מאוד ברחבי העולם, הייצור החדשני והמתקדם הפך אותה למועדפת בקרב צרכנים רבים. החברה נמצאת בחזית התכנון והנדסת הרכב ושמה דגש על טכנולוגיית כוח מתקדמת.


דגמים נבחרים

יגואר I-Pace

אחד מדגמי הפנאי החשמליים הראשונים בעולם, קרוסאובר חשמלי של חברת יגואר. היא הוצגה לראשונה כדגם ספורט ונסיעתה הראשונה על הכביש באנגליה במרץ 2017. ההכרזה הרשמית על השקת הדגם קרתה שנה לאחר מכן. חלק מהחידושים הטכנולוגים הכלולים בדגם, הגיעו ישירות מתכנוני דגם ספורט של החברה, אשר תוכנן כדי לתחרויות במרוצי פורמולה לרכבים חשמליים.


מערכת ההנעה של יגואר I-Pace, היא חזקה וכוחנית מאוד אך עם זאת גם שקטה. מערכת ההנעה מבוססת על שני מנועים חשמליים, הניזונים מסוללת ענק של 90 ק"ו/שעה. הדגם הזה נחשב לספורטיבי, אלגנטי ומפואר אשר מתאים לכל סוגי הנסיעה ועבור קהל רחב של צרכנים.


יגואר XE

מכונית מנהלים יוקרתית של חברת יגואר. אשר הוצגה לראשונה בתערוכת הרכב של פריז באוקטובר 2014. החברה השקיעה המון בפיתוח של הדגם, אשר כולל בו פלטפורמת הנעה אחורית חדשה מאלומיניום לטובת משקל מופחת, התנגדות גבוהה לפיתול וחלוקת משקל אופטימלית. עיצוב הדגם הוא קלאסי ומשלב יוקרה לצד אלגנטיות ודינמיות.


יגואר XE לוקחת את המראה המוכר של מכוניות הסדאן של יגואר, ומוסיפה דברים טיפה שונים ומשפרים בדגם. ניתן למצוא בו פגושים חדשים, תאורה לד מלאה ושני פתחי מפלט מאחור במקום אחד בעבר. גם לאחר השינויים, התוצאה הסופית משאירה מראה קלאסי ויוקרתי.


יגואר F-Type

רכב ספורט בריטי, אשר מביא איתו דור חדש ואלגנטי של מכוניות ספורט, המיוצרות בחברת "יגואר". הדגם הקלאסי והמרהיב, הוצג לראשונה בתערוכה בפריז בשנת 2012, ועדיין גם בימים אלו מושך את עיניהם של המתחרים והלקוחות, ומביא איתו יופי ייחודי לכבישי הארץ. העיצוב הוא אלגנטי בשילוב אופי ספורטיבי עם תחושה מפוארת ויוקרתית בכל מהלך הנסיעה.


בשנת 2019 הדגם עבר מתיחת פנים משמעותית, שעיקר השינויים היו בעיצוב החזית, לצד תוספת מערכות בטיחות ועדכונים לסביבת הנהג כמו לוח מחוונים דיגיטלי. השיווק של הדגש החדשני בישראל החל שנה לאחר מכן.

בחירת צמיגים ליגואר

רכבי היגואר מוכרים ברחבי העולם, בעיקר בתור מכוניות יוקרתיות אשר מתאימות למגוון שימושים, אם עבור צעירים, משפחות, עסקים ואף ממשלות וביטחון. מכוניות יוקרה עם כל רמת האיכות הגבוהה שבהן, דורשות תחזוקה שוטפת אך כמובן שזה גם תלוי בשמירה שלכם על הרכב, והתאמה של הטיפול התקופתי המדויק ובעיקר לצמיגים.


החלפת צמיגים ביגואר היא פעולה שיש לבצע כל 4 שנים בערך, והיא מחייבת את תשומת לבכם. הדרך הטובה ביותר לבחור את הצמיגים האידיאליים לדגם היגואר שלכם, היא על פי בדיקה מוקפדת של מידות הצמיגים, זאת לצד בדיקה של המהירות המקסימלית של הרכב, משקל מקסימלי ועוד. ישנה חשיבות רבה למותג הצמיג אותו תבחרו, כל מותג מגיע עם המאפיינים הייחודיים לו וכאלו המתאימים לדגמים שונים של רכב.


אנחנו מצפים מחברות לייצור רכבים, שידאגו לנו בכל נתון ופרט ברכב אותו אנו רוכשים. אך זו הסיבה שאנו שוכחים לפעמים, את החשיבות של הבדיקה התקופתית שיש לבצע ועלולה לחסוך לנו נזקים משמעותיים וכסף רב. חברת "יגואר" דוגלת בשימוש בחומרי גלם איכותיים עבור ייצור, בכדי להעניק לכם נסיעה בטוחה ונעימה, אך עליכם לשים לב לפרטים החשובים לא פחות. מחפשים צמיגים ליגואר? צרו איתנו קשר עוד היום.


34 צפיות0 תגובות

 לייעוץ טלפוני ומידע נוסף: 072-3941-706

bottom of page